תיקון 20 לחוק החברות

היא קיצרה את התקופה שבין ה -3 בינואר ל -4 במרץ לתקופות כהונתם של הסנאטורים הנבחרים, והתקופות הסתיימו ב- 4 במרץ 1935, 1937 ו -1939, ותיקנה את התיקון ה -17 לקביעת תנאי כהונתם של הסנאטורים ל -6 שנים. . בדיווח לועדה שלו ב -5 בדצמבר 1922 הוא נדחה על ידי הנשיא הארדינג שחשב בתיקון החוקתי לקיצור "הברווז הצולע" על ידי סיום תקופת הקונגרס לפני שהמושב הרגיל החל בינואר פגיעה אישית. התיקון עבר את הסנאט ברוב גדול, אך נכשל בבית, שם סירבו מנהיגי הרפובליקנים להעלות אותו להצבעה.

תחילת כהונתו של הנשיא הראשון

סגן נשיאים, סנאטורים ונציגי הקונגרס הראשון נקבעה על פי חוק של הקונגרס היבשתי שהתקבל ב -13 בספטמבר 1788, חוק הקובע את יום רביעי הראשון בשנה שלאחר מכן להתחיל דיונים בנושא החוקה ותיקונים. על פי חוק אחר, חוק ה -1 בפברואר 1792, קבע הקונגרס כי לנשיא ולסגן הנשיא היו שתי תקופות כהונה ב -4 במרץ לאחר בחירתן. החוקה והתיקונים קובעים את תקופת כהונתם של הסנאטורים לשש שנים, וחברי בית הנבחרים העניקו בחגיגיות את החובה להיבחר לשופט ראשי לארבע שנים ושנתיים בהתאמה.

למשל

בחמישים השנים שבין 1876 ל -1924 הוכנסו בקונגרס שבעים תיקונים חוקתיים שונים לשינוי תאריך תחילת כהונת הנשיאות וסגן הנשיא, כמו גם חברי הקונגרס. . הסעיף הראשון קבע את תחילת כהונתם הרגילה של חברי הסנאט ובית הנבחרים ב -3 בינואר השנה לאחר בחירתם לנשיא וסגן נשיא, ב- 20 בינואר. תקופת כהונתם של הנשיא וסגן הנשיא מסתיימת ב -20 בינואר בצהריים ותקופת כהונתם של הסנאטורים וחברי הפרלמנט תסתיים ביום השלישי של ינואר בכל שנה לאחר תום כהונה זו, אך אם מאמר זה אינו מאושר , יורשיהם יתחילו מיד.

סעיף זה קובע כי ישיבת הקונגרס חייבת להתחיל בדצמבר וההחלטה המצהירה שחבר הקונגרס הראשון וחברי הקונגרס חייבים להתחיל במרץ

היא חריגה המעוגנת בחוקה, לא לוח זמנים של אחד לאחד. שניתן לשנות זאת על ידי תיקון חוקתי. גבולות ההליך הנדרש בתיקון הארבעה עשר אינם שופטים את התנאים שאושרו ביישום מתמיד של חוק המנהג. עד כה, בתי משפט שחוזרים אחורה השתמשו בסעיף התיקון הארבע עשרה כדי להסיר את חוקי המדינה, הרגולציה, העסקים והתנאים התעשייתיים כשהם לא חכמים, מאולתרים או תואמים אוסכול מחשבה מסוים.

החוק פוטר חברות מאחריות לאחריות חברתית תאגידית (CSR) של עד 50 רופי בשנה על ידי הקמת ועדה לאחריות חברתית (CSR)

התקנון קובע את תנאי ההתנהגות של התחייבויות מסוימות וחוזים שהוטלו בתנאים אלה ומסכם הסכמים על סמכות השיפוט של המדינה. על פי החוק, אדם בחברה או בחברה או חבר בעסק קטן בעל הון מניות הנמצא מתחת לסף המחזור חייב לשלם קנס של 50% בגין עבירות מסוימות, כגון אי מתן תשואות שנתיות.

התיקון קובע אפוא כי הסכמת רוב בעלי השליטה בבעלי השליטה נדרשת במקרה של חברת מניות או חברה בת באסיפת בעלי מניות בניגוד לדיווח על מדיניות התגמול של החברה והתנאים וההגבלות העסקת מנהלים החורגים ממדיניות התגמול

חוק משנה 2 לכלל קובע כי חברה שאינה רשומה בפרק XB ובפרק XC של מועצת ניירות ערך ובורסה בהודו ומניותיה רשומות בבורסה מוכרת וחברה עם לא פחות מ -1,000 חברים תתן לחבריה את ההזדמנות לממש את זכויות ההצבעה שלהם באופן אלקטרוני באמצעות החלטות שהוצעו ונשקלו באסיפה הכללית השנתית. כלל זה ניתן על ידי השלטון המרכזי במסגרת הסמכויות הקבועות בסעיף 108 (ראה סעיף 469 (1) לחוק החברות, 2013).

החוק לתיקון חוק מיזמים 2020 הוצג בלוק סבהא על ידי שר לענייני עסקים

גב 'נירמלה סיתרמן, ב -17 במרץ 2020. חברה או חברה רשומה עם לא פחות מ -1,000 בעלי מניות תעמוד לרשות לחבריה האפשרות לממש את זכות ההצבעה על הצעות להחלטות שיילקחו בחשבון באופן אלקטרוני באסיפות כלליות. הוועדה פועלת כוועדה הממליצה לדירקטוריון על הדוח על מדיניות התגמול של החברה ביחס לדוחות הבכירים בחברה בהתאם לעקרונות הקבועים בתיקון זה ובוחנת את יישום הדוח עם מבט לעדכנו, אישור תנאי העסקתם של הבכירים הרשומים בחברה וקביעת משך העסקתם של המועמדים לתפקיד המנכ"ל, אותם ניתן להגיש לאישור האסיפה הכללית השנתית.

יש לזכור כי המשפט המקובל מכיר בכך שכוחה של חברה לפעול באופן אגבי נקבע על ידי מעשה כזה או תזכיר של החברה.